Intermedia: A case Study of Innovation in Higher Education, 1988. ,
World Wide Web Frequently Asked Questions. Version mise à jour fréquemment : Bush, V, As we may think, 1945. ,
Cognitive Apprenticeship, Cognition and Instruction: Issues and Agendas, 1988. ,
DOI : 10.5840/thinking19888129
World Wide Web, Trends in Biotechnology, vol.19, issue.6, 1995. ,
DOI : 10.1016/S0167-7799(01)01685-7
Hypermedia and Instruction: Where is the Match?, Designing Hypermedia for Learning, 1990. ,
DOI : 10.1007/978-3-642-75945-1_12
Authorship provisions in AUGMENTLes bibliothèques à l'heure des réseaux télématiques planétaires, IEEE Comp-Con Proceedings, pp.9-14, 1984. ,
Le monde en réseau, 1996. ,
Mapping Hypertext, The Lexington Institute, Ma, p.289, 1989. ,
Teaching students to construct graphic representations, Educational Leadership, pp.20-25, 1988. ,
Texte, hypertexte, hypermédia. Que sais-je?, 2629, 1992. ,
« Réflexions sur l'hypertexte », Culture et recherche, pp.51-57, 1995. ,
L'hypertexte en réseau : repenser la bibliothèque, Bulletin des bibliothèques de France, pp.23-31, 1995. ,
Hypertext in Context, 1991. ,
La bibliothèque virtuelle : ou de l'ars memoria à Xanadu, Bulletin des bibliothèques de France, pp.8-17, 1995. ,
No More Teachers' Dirty Looks Literary Machines, Computer Decisions, 1970. ,
A System for Aiding Designers of Online Help, p.acm SIGCHI, 1990. ,
Hypertext, ACM SIGBIO Newsletter, vol.14, issue.3, 1991. ,
DOI : 10.1145/192602.953457
L'enseignement des hypermédias pédagogiques, Deuxièmes journées francophones Hypermédias et apprentissages, 1993. ,
Libraries of the Future: Glimpses of a Networked, Distributed, Collaborative, Hyper, Virtual World, Libri, pp.206-223, 1994. ,
DOI : 10.1515/libr.1994.44.3.206
Hypertext Hands-on!, p.165, 1989. ,
Expert Systems: HTML, the WWW, and the Librarian, Computers in Libraries, vol.15, issue.4, pp.56-58, 1995. ,
Creating hypermedia material for english students, Sigcue-Outlook, 1987. ,
Reading and Writing the Electronic Book, Computer, vol.18, issue.10, p.18, 1985. ,
DOI : 10.1109/MC.1985.1662710