HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Didactique des langues et technologies : entre ignorance, confrontation et collaboration

Résumé : Plutôt que l'ignorance ou la confrontation du passé, quelques pistes pour aller vers une collaboration inévitable et nécessaire, et qu'il faudrait rendre fructueuse.
Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://edutice.archives-ouvertes.fr/edutice-00000376
Contributor : Florence Galand Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, February 25, 2004 - 2:57:34 PM
Last modification on : Tuesday, September 17, 2019 - 9:36:07 AM
Long-term archiving on: : Monday, March 29, 2010 - 5:58:39 PM

Identifiers

  • HAL Id : edutice-00000376, version 1

Collections

Citation

Françoise Demaizière. Didactique des langues et technologies : entre ignorance, confrontation et collaboration. Billiez, J. De la didactique des langues à la didactique du plurilinguisme, Hommage à Louise Dabène, CDL-LIDILEM, pp.131-136, 1998, http://www.u-grenoble3.fr/stendhal/recherche/centres/lidilem.html. ⟨edutice-00000376⟩

Share

Metrics

Record views

73

Files downloads

78