Orientations pour l'intégration des TICE dans l'enseignement du français en Syrie. L'exemple du centre de documentation pédagogique de Damas.

Abstract : Guidelines for the integration of information and communication technologies into the teaching of French in Syria. The Centre de Documentation Pédagogique de Damas, a case study.
Document type :
Journal articles
Complete list of metadatas

https://edutice.archives-ouvertes.fr/edutice-00109724
Contributor : Cécile Zanetta <>
Submitted on : Wednesday, October 25, 2006 - 2:34:21 PM
Last modification on : Tuesday, September 17, 2019 - 9:36:34 AM
Long-term archiving on : Tuesday, April 6, 2010 - 8:58:24 PM

Identifiers

  • HAL Id : edutice-00109724, version 1

Collections

Citation

Christelle Demange-Ducrot. Orientations pour l'intégration des TICE dans l'enseignement du français en Syrie. L'exemple du centre de documentation pédagogique de Damas.. Apprentissage des Langues et Systèmes d'Information et de Communication, 2006, 08 (1), pp.245-262. ⟨edutice-00109724⟩

Share

Metrics

Record views

346

Files downloads

321