HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Caractériser la distance en formation : un jeu de transactions entre le dispositif et l'apprenant.

Annie Jézégou 1, 2
2 Trigone-CIREL
CIREL - Centre Interuniversitaire de Recherche en Education de Lille - ULR 4354 : EA1038
Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://edutice.archives-ouvertes.fr/edutice-01819727
Contributor : Annie Jézégou Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, June 20, 2018 - 8:02:43 PM
Last modification on : Tuesday, May 17, 2022 - 10:01:26 AM

Identifiers

  • HAL Id : edutice-01819727, version 1

Collections

Citation

Annie Jézégou. Caractériser la distance en formation : un jeu de transactions entre le dispositif et l'apprenant.. Dans : Lameul, G. ; Jézégou, A. ; Trollat, A.F. (dir). Articuler dispositifs de formation et dispositions des apprenants. Lyon : Chronique Sociale, 93 - 111., 2009. ⟨edutice-01819727⟩

Share

Metrics

Record views

114