HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Contribution des apprentissages collectifs à la performance individuelle des élèves-ingénieurs,

Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://edutice.archives-ouvertes.fr/edutice-01819738
Contributor : Annie Jézégou Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, June 20, 2018 - 8:08:49 PM
Last modification on : Wednesday, April 27, 2022 - 3:54:40 AM

Identifiers

  • HAL Id : edutice-01819738, version 1

Citation

Annie Jézégou, Pol-Bernard Gossiaux, Safouana Tabiou. Contribution des apprentissages collectifs à la performance individuelle des élèves-ingénieurs, . Dans : Frenay, M. ; Raucent, B. et Wouters. P. (dir). Pédagogies actives : enjeux et conditions. Louvain : Presses Universitaires de Louvain, vol. 2, 607-617. , 2007. ⟨edutice-01819738⟩

Share

Metrics

Record views

169